Hacked Weblog By                                                  

 

 

Mr Pazata

 

 

 

 

I Am The Great!

 

 

p4z4t4@yahoo.com 

 

 

   

    حالا من سرم یا شما؟

 

عاقبت همه ی اونایی که خودشونو سر می دونن مثل این

 

اوسکوله!

 

آقای تخسی برداشته نوشته سرآمد رشته ها الکترونیکه

 

ولی من میگم شاخ همتون مائیم

 

به دخملای الکترونیک هم بگین که درو دافی خیلیه برامون

 

نمیخواذ شما لیس بازی در بیارین! 

 

Tashakkor Mikonam Az 30o

 

Fekresh Kheyli Bahale

 

 Beband Dahaneto Beshin

 

Sare Jat To

 

Vase Pazataha Nabayad

 

 

Beshi Shakh To!

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

حال کردیم جون تو

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

وااااااااااااای. تو چقدر ترسناکی.
جوجه !!!!!! جمش کن.اگه عرضه داشتی یه بلاگم تو باز می کردی.اون موقع دهنتو صاف می کردیم که نتونی حرفای گنده تر از دهنت بزنی

Azatoon Bishtar Az In Entezar Nadaram
Chon Zehnetoon Koochike
Ye Chiz Az Man DAshte BAsh ~> Pazata Chizi Ni Ke Jolodaresh BAshe
Be Khatere Inke NAzar Midin Mamnoonam!

مهدی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://mehdi1365gorbani

با تمام ارادتی که به گروه برق دارم ولی متاسفم فکر می کردم وبلاگتون علمیه حالا که نیست امید وارم از این به بعد بشه

مهدی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://mehdi1365gorbani.blogfa.com

اگه علمی کردن وبلاگ براتون سخته من میتونم براتون مقاله بفرستم تو گروه برق اشنا زیاد دارم (فقط نه به خاطر اینکه منتی بر سر شما بزارم بلکه به خاطر ارادتی که به گروه برق بخصوص به یکی از بچه های برق (خلخال ) دارم و امید وارم در تمام مراحل زندگی موفق باشه چه با من چه بی من که...

نه از خاکم
نه از بادم
نه در بندم
نه ازادم
نه ان لیلی ترین مجنون
نه شیرینم نه فرهادم
فقط مثل تو غمگینم
فقط مثل تو دلتنگم
اگر ابی تر از ابم
اگر همزاد مهتابم
بدون تو چه بی رنگم
بدون تو چه بی تابم
این اخری درد دلم بود لطفا ثبتش نکنید

age Niyaz Bashe Behet Migam
:O =))

Behrouz.Kajol دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ب.ظ

Ba Salam
َAz Doostam Peyman P4z4t4 Be Khatere Hacke in Web Log Tashakor Mikonam
ُShenidam Negin Ham Barge Electronic Mikhoone
Age Negin Biyad Azam Ozr Khahi Kone Va Bege Ghalat Kardam Mibakhshamesh Va Dobare Be Onvane Gf Gaboolesh Mikonam
Too In Modati Ke Az Ham Door Boodim Az Doostash Kheyli Peygham Ferestade Ke Dobare Biyad Gfam She Vali Mikham In Harfo Khodesh Bezane
Negin Khodet Biya Begoo ghalat Kardam Manam Mibakhshamet
Bye

Salam Dadash Behi
In Dokhtare Ba In Ke Esme To RoOoOoshe Vali Ye Zarre Sho0ologh Bazi Dar Miyare
Ehsas Mikonam Bayad Ye Zarre Adabesh Koni :D
Haminja Azat Davat Mikonam Ke Ye Bar Zahmat Bekeshi ,Biaii
Daneshgahe Ma
Omidvaram Ke Gabool Koni
Az In Ke Nazar gozashti Kheyli MamnoonzZzZz
Bazam Be Tafrihgahe Ma Sar Bezan Mimachamet Bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد